Pärast ekraani vahetamist ei tööta iPhone 7 kodunupp

iPhone 7

Välja antud 16. septembril 2016. Mudel 1660, 1778 Saadaval GSM või CDMA / 32, 128 või 256 GB / roosa kuld, kuld, hõbe, must ja jet must.



Rep: 455





Postitatud: 19.09.2016



iphone 7 kodunupp ei tööta pärast ekraani vahetamist, abi

Kommentaarid:

Olete asendanud telefoni, mis ilmus alles kolm päeva tagasi, ekraani?



19.09.2016 kõrval linnapea

jah, ma olen tegelikult teinud

19.09.2016 kõrval Albert

Mul on sama probleem, testisime kahte telefoni ja sama probleem juhtus ka pärast algse ekraani vahetamist !!!!!!

20.09.2016 kõrval džihaad

kas pealkiri on tõesti õige, „iPhone 7”

23.09.2016 kõrval Abdul Galib |

Kuidas pagan sa selle tegelikult juba murdsid?

23.09.2016 kõrval Gigabit87898

39 vastust

Valitud lahendus

Rep: 40,5k

Siin palju küsimusi ja vähe vastuseid. Siin on minu ettekujutus pärast remondikogukonna hindamist ja ise meie poes ekraanide asendamist:

FAKT 1: kodunupul on nupu tagaküljel sisseehitatud kiip. Lihtsate sõnade kasutamiseks salvestab see kiip võtme, mis võimaldab tahvlil selle ära tunda. Seega, kui kasutate mõnda muud kodunuppu, olgu see siis originaalne või järelturu, ei tunne tahvel kodunuppu ära.

Seetõttu ei saa mitte-kodune kodu nupp sõrmejälge skannida ega reageeri ühele sisendile. Telefon toimib nii, nagu oleks tal kodunupp täiesti puudu. Ilmub ka teade 'Puute ID-d ei saa aktiveerida'. Ainus viis kodunupu funktsiooni kasutamiseks on sel juhul abistava puute ehk virtuaalse ekraanil kuvatava avalehe nupp. Ja ainus viis telefoni äratamiseks oleks äratamiseks toitenuppu või tõstetava nupu abil.

FAKT 2: Apple - ja ainult Apple'ile kuuluvas Apple Store'is, kuid seda kirjutades hakkab ilmuma mõnel AASP-l, võib ekraani ja kodunupu asendada ning uue kodunupu ümber programmeerida ja selle tahvli / telefoniga siduda. Kui kolmanda osapoole remonditöökoda või isetegija rikub remondi ajal kodunuppu või kui omanik selle kuidagi lõhub või see ebaõnnestub, on ainus viis kodunupu funktsiooni sellel kuupäeval taastada on viia see Apple Store'i või mõnda need AASP-d, kes hakkavad sidumismasinat vastu võtma.

FAKT 3: Apple ei teinud midagi, et takistada ekraanide asendamist OEM-i või järelturu osadega. Kui asendate ekraani ja teisaldate kodunupu seda kahjustamata, töötab kõik normaalselt. Kuid oodake, et odavad osad töötaksid halvasti. Seega investeerige usaldusväärsete müüjate kvaliteetsetesse osadesse. Asendusekraanid peaksid olema Apple'i ekraanidele võimalikult lähedal järgmiselt: värvitruudus, taustvalgus, puudutus, jõu puudutamine, vastupidavus, kaadri tõstmine, raami viimistlus.

FAKT 4: paljudel asendusekraanidel on defektne kodunupu ühenduskaabel. Kui avakuva töötab algse ekraaniga, kuid mitte asendusekraaniga, on see halb ekraan ja peate selle garantii andma või selle asendama. Ja jah, terve partii võib olla defektne.

Mõnikord kahjustate iPhone'i lahtivõtmise ajal katkisel ekraanil kodunupu pikenduskaablit, seejärel proovite sobitada halva asendusosa. Nüüd ei tööta kodunupp ei vanal ega uuel ekraanil ning eeldate, et kodunupp ise on ebaõnnestunud. Noh ei, mõnikord ei ole.

FAKT 5: võite kahjustada kodunuppu ja kaotada täielikult kõik funktsioonid, eriti kui rebite kodunupu kaabli. Mõned väga kannatlikud inimesed lahendavad tükid koos. Pigem sobiksin originaalse katkise ekraani koos kahjustatud kodunupuga ja saadaksin need Apple Store'i, et ekraanikomplekt täielikult välja vahetada ja siduda (vt FAKT 2). Apple'i uue ekraani maksumus on hinnas võrreldav purustatud kodunupu kokkuliitmise kuludega minu arvates.

FAKT 6: mõnel juhul on kodunupul olev kiip (välja arvatud FACT 1 kiip) kahjustatud (eriti kodunupu katkiselt ekraanilt teisele üleviimise ajal). Kui see on kahjustatud ja ebaõnnestub, takistab see kiip kodunupu funktsiooni töötamist, näiteks rakendusest väljumiseks ja avakuvale naasmiseks. Kuid sõrmejälgede skanner töötaks endiselt ja saate ekraani oma sõrme / sõrmejäljega üles äratada / avada ja kasutada kättesaadavust. See kiip on juurdepääsetav (vastupidiselt FACT 1 sõrmejäljeskänneri kiibile, mis on praktiliselt kättesaamatu) saab asendada ja probleemi lahendada. Mõnikord võib kodunupu kaabli osaline rebimine põhjustada sama tõrke. See on parandatav ka mõne inimese jaoks, kellel on õiged tööriistad, oskused ja kannatlik mõtteviis.

MUUDA: Uus fakt (7)

FAKT 7: Mõned remonditehnikad märkasid, et kahjustatud esikaamera komplekt võib häirida kodu nupu / puute ID funktsioneerimist. Selle võimaluse välistamiseks proovige pärast esikaamera paindekaabli lahtiühendamist funktsioonid Home Button + Touch ID. AGA, alustades iOS 11-st, võib iPhone'i käivitamiseks vaja olla / ühendada eesmise kaamera komplekt. Nii võib proovida mõnda teist / teadaolevat head.

EDIT: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKT 8: pärast väljalaskmist, kui iOS 11, ja kuni iOS 11.0.3, märkasime, et mõned iPhone 7 seadmed ei saa täielikult käivituda või võivad algseadistust käivitada, kui kodunupp puudub või on kahjustatud (nagu ka esikaamera komplekt). [Ei ole veel kontrollitud: kaasõpilane täheldas, et mõni i7 käivitub ilma kodunuputa. Tema teooria on, et kindla Inteli kiibiga tahvliversioon käivitub ilma kodu nuputa, samas kui Qualcommi kiibiga tahvli versioon peab käivitamiseks installima kodunupu].

Loodetavasti on sellest abi ja saatke mulle lisateabe või selgituste saamiseks sõnumeid. Jagan meeleldi.

Kommentaarid:

@ haavad , Täname FAKTIDE eest, kena kirjutage üles.

15.06.2017 kõrval L Pfaff

Kas tahate öelda, et kui rippida kodunupp ise, saate kiibi desarmeerida ja selle uude kodunuppu teisaldada ning saaksite tagasi nii puutetunnuse kui ka kodunupu funktsionaalsuse?

04.07.2017 kõrval Ramsey F

Ei RamseyF Ma ei ütle seda. Lugege viimast lõiku uuesti.

04.07.2017 kõrval Haavad

Olen teinud iPhone 7 / 7P-d kohe, kui asendusekraan oli saadaval. Parandasin edukalt üle 100 iPhone 7 / 7P, kuid lihtsalt vaatasin sellesse olukorda sattumist, kui kodu nupp ei tööta, see juhtus nelja mu hiljutise remondiga. Alguses, kuigi see oli vigaste ekraanide partii, tellisin kõrgeima kvaliteediga OEM iPhone 7 / 7P asendusekraanid ja sama probleem juhtus ka iPhone 7 kodunupuga. Nii et minu järeldus on see, et 2 viimast IOS-i värskendust ajasid tarkvara segamini asendusekraani kombinatsiooniga. Isegi pärast originaalse katkise ekraani uuesti asendamist algse kodunupuga, ikka ei tööta. Mul on raske uskuda, et pärast 100 edukat remonti võtan kodunupu valesti ära. Praegu või siis lõpetasin Iphone 7 / 7P paranduste vastuvõtmise seni, kuni leiti valideeritud lahendus.

07.11.2017 kõrval M & D GLOBAL traadita

Bro @ m & d, peaksite leppima teistega, et me kõik selle ravi leiaksime. Ilma telefoni käepärast ei saa te täpset probleemi leida. Mõni telefon peab katse jaoks olema labrats. Jällegi ei olnud probleem mitte uuendatud bcos-i värskenduses, vaid see, kes selle lõime lõi, koges probleemi vähem kui nädal pärast telefoni vabastamist. Millele os oli 10. Kuid ta kogeb seda müüti. Nii et ma võiksin öelda, et sa tegid 100-aastase edu ajal midagi õigesti. Kuid see ei olnud OS-i probleem.

12.07.2017 kõrval Abdul Galib |

Rep: 3,1k

Hei! Jasen siin, iFixiti meeskonnast. Mängisime mõne oma iPhone 7 seadmega ringi ja vahetasime paar ekraani. Saime ekraani edukalt vahetada ühelt iPhone 7-lt teisele iPhone 7-le - ja nupp Touch ID / kodu toimis pärast vahetust meie jaoks.

Oleksite huvitatud ka tulemuste nägemisest, mida te kõik pärast ekraanide vahetamist saate. Jätkake oma tulemuste postitamist siia! Jätkame testimist ka meie poolel.

Kommentaarid:

Hei Jasen, aitäh suurepäraste uudiste eest!

Kas proovisite vahetada komplekti koos kodunupuga või viisite kodunupu ka ühelt ekraanilt teisele üle?

24.09.2016 kõrval Aldrin

Tere, Aldrin, teisaldasime kodunupu ekraanilt ekraanile, kuid hoidsime seda koos oma algse iPhone 7-ga.

24.09.2016 kõrval Ash Friedle

Ah super! Tahtsin veenduda, et nupp ei purune, kui proovite seda eemaldada :-) aitäh Jaseni info eest.

Head nädalavahetust!

24.09.2016 kõrval Aldrin

Olen vahetanud puutumatu iphone 7 ekraani katkise lcd iphone 7 vastu (ainult kodu nuppudeta lcd)

Esimene tulemus oli täiesti reageerimata kodunupp.

Teise katsena vahetasin kodunuppudega lcd, tulemus oli sama.

3. proov: olen värskendanud IOS-i, muudatusi pole

4. proov: asetasin katkise ekraani oma kodunupuga tagasi, see töötab.

Kas teil on mõni idee või juhend iPhone 7 ekraani muutmiseks?

Mul on remonditöökoda, kuid iPhone 7-ga pole veel kogemusi

Aitäh

20.12.2016 kõrval mehmet fatih daban

Sama asi juhtub minuga, õun ei saa füüsiliselt midagi teha, nagu näeks välja, et ma pean selle parandamiseks ootama 5–10 päeva

29.12.2016 kõrval Hector Batista

aken ei rullu kokku, vaid rullub alla

Rep: 277

Uuendus (02.09.2017)

Ok, ma arvan, et lõpuks leidsin probleemi, nii et kõigepealt tahan midagi selgitada.

Üks kutt kirjutas siia, et avas just iPhone 7 ja ta ei ühendanud midagi vooluvõrgust ning kodunupp lakkas töötamast. Ma avasin juba 4 iphone 7 ja pärast telefoni avamist kuumapüstoliga töötab kodunupp endiselt hästi, enne kui eemaldate midagi vooluvõrgust, nii et kuumus ei kahjusta kodunuppu.

Teised inimesed kirjutavad, et võib-olla sellepärast, et asendusekraan ei ole originaalne, see pole põhjus, miks kodunupp enam ei tööta, kuna ma lihtsalt vahetan kahe iPhone 7 jaoks LCD-ekraanilt klahvi ja kodunupp lõpetab töö ja see on originaal LCD-ekraan ja kaablid.

Nii et probleem, mille ma siiani leidsin, on see, kui jah proovisin eemaldada suur metallplaat ekraanilt, kus suur kodunupu kaabel liimiga alla läheb. Me rakendame sellele plaadile soojust, et saaksime selle plaadi kaablist eraldada ja näib, et kaabel on tõesti pehme, nii et isegi kui te seda sisemiselt ei lõhu, kahjustub see, nii et asendame taustvalgustuse selle kaabli vastu ja kodu nupp käivitub töötab jälle hästi.

Kokkuvõte: leidsime, et probleemi lahendab originaalse LCD-ekraani kasutamine, kuid taustvalgustuse asendamine pika kaabliga (seni lahendasime probleemi kaks korda)

Kommentaarid:

Mul oli juhtum, et see välistab teie idee.

i7 krakitud ekraan vahetatakse teise i7-ga, mis hoiab originaalset HB-d.

HB asendamiseks panin mõlemale ekraanile kuumapüstoli.

Ekraan asendatud i7 HB ei reageerinud üldse. I asendasin ekraanid uuesti tagasi. HB töötas ideaalselt.

kui ma oleksin kodu nupu paindekaablid läbi ekraani tagakülje rikkunud, on minu küsimus see, et 'miks teie enda kodu nupp töötab kahjustatud HB kaabliga hästi'

Vastus peaks olema 'peab olema veel üks müstika'

Ma ei julge klientidele i7 ekraani välja vahetada, mul on remondilootus, et päevas parandatakse 5–10 ekraani,

14.02.2017 kõrval mehmet fatih daban

Vahetasin iphone 7 ekraani. Tegin kodunupuga täieliku vahetuse ühelt iPhone 7 hea ekraanilt teisele halva ekraaniga iPhone 7-le. Kodu nupp ei töötanud. Ma arvasin, et võib-olla on vaja algset kodunuppu, kuid seda lõime nähes näib, et u kutid sattusid samasse probleemi. Nupp Avaleht ei klõpsa ega reageeri smh

17.02.2017 kõrval Jon doe

Võin kinnitada, et see lahendus töötab. Tegin mu esimese täna. Te peate hoolikalt kleepima liimi kummagi külje ülaosa ja 1/4 'ülaosa ümber. Sellest hetkest alates kasutage vahaga kaetud mängukaarti, lõigake laiusest umbes 1/2 'ja eraldage ülejäänud tugiplaat LCD ekraani kihtidest. Olge EXTRA ettevaatlik, et mitte kahjustada 3D-puutepadja kohal asuvat lõplikku fooliumikihti. Eemaldage uue ekraani osad ja asendage see vanalt ekraanilt. Tugiplaadil olev kiip sisaldab mingisugust allkirja, mis töötab koos kodu nupuga. Veenduge, et olete LCD-ekraanide sisekihtidest puhastanud KÕIK prahid. Isegi selge prahitükk ilmub ekraanil mustale kohale. 91% alkoholi ja ebemevaba / kriimuvaba sööde. ÄRGE KASUTAGE MIKROKIUDU !!!

Uudishimust ning katsetamise ja arutelu eesmärgil: kas 6s ekraan töötaks sarnaselt? Nupud on minu jaoks alati töötanud, kuid kui vajaks kodunupu vahetamist, kas saaksite seda kasutada katkisest / kasutamiskõlbmatust telefonist, kui asendate 3D-puutekihi ülalkirjeldatud viisil?

EDIT: Olen 6S ekraani lahti võtnud. Need on identsed, välja arvatud see, et taustvalgus on 7S-i allosas ja 6S-i ülaosas. Redigeerin seda tulevikus, kui võimalus avaneb. Mul oleks hea meel, kui annaksin kellelegi võimaluse proovida, kui tal on varuks katkised telefonid.

18.02.2017 kõrval Jamie

Pärast kõigi nende sõnumite lugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

09.03.2018 kõrval billa.4 sina

Jack Nicolsen suudame mõnikord ripitud kodunuppe parandada. Sõltub tõesti kahjustuse ulatusest ja rebenemise asukohast.

12.04.2018 kõrval Haavad

Rep: 169

Kui minu kodunupp keeldub koostööst, annan talle uue elu

Kuidas kodunupul puuteekraani asendada

Rep: 263

Hei kutid,

Võib-olla peaksin selle postitama ka iPHone 6S lõime. Pärast iOS 10-le värskendamist leian, et mitte-OEM-ekraanid ei tööta iPhone 6S-is.

See võib olla siin seotud, kui iPHone 7 jaoks kasutatav asendaja pole OEM. Ma arvan, et Apple on lisanud uue 'turvameetme'.

Kommentaarid:

Pange tähele kiipi iPHone 6S ekraanide tagaküljel. Nad võiksid seda kasutada emaplaadiga autentimiseks ...

20.09.2016 kõrval Michel Lavache

Ka ekraani taga on puutetundlik kiip. Ära seda unusta.

20.09.2016 kõrval Ben

Ma muutsin kindlalt kolmandate osapoolte kuvasid 6S-is koos ios10 beetaga. Ma olen peaaegu positiivne, et tegin seda just üleeile, 6S-is iOS 10-ga. See oli pikka aega klient ja jõudsime järele. Nii et ma võin eksida. Pole veel 7-ga töötanud. Kelle displeid saavad või kliendid, kes on nõus maksma vähem kui 250 dollari eest?

29.12.2016 kõrval iMedic

Tegelikult tekkis probleem, kui üks v11.x.x-i püsivara, müüris see telefoni, kuid lõpuks on Apple selle avalikkuse ülisuure surve tõttu parandanud. Noh, nüüd iPhone X-ga, kui te ei asenda ekraani algse ekraaniga (see on 400 dollari suurune osa!), See ei tööta odavamate 200-dollariste ekraanidega. Kontrollifriik Apple on jälle käes!

14.08.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 581

Mul oli sama probleem. Kuid sain selle korda. 3D Touchi ja kodunupu kaabel (üks kaabel) on väga habras. Eemaldage ekraani tagaküljel olev metallist tagaplaat ja kontrollige kogu kaablit. Minu oma oli katki. Asendan kogu taustvalgustuse + 3D Touch (vana taustvalgustuse eemaldamine + 3D Touch on väga raske) ja Touch ID töötab probleemideta.

Kui teil on küsimusi, kirjutage mulle julgelt sõnum.

Kommentaarid:

no see võib-olla on mõttekas.

09.02.2017 kõrval Julius osilia

See on kinnitanud töötamist

18.02.2017 kõrval Jamie

See on õige. Olen ülaltoodud üksikasjalikud juhised ülekande tegemiseks. 3 seni 3-le.

27.02.2017 kõrval Jamie

Tegin sama asja .... lihtsalt vahetas originaalse kodu nupu algselt lõhenenud ekraanilt teisele ekraanile, andis mulle reageerimata puutetunde / kodunupu. proovinud vahetada tagasi algse pragunenud laastu ja kõik töötab. Niisiis, ma ei tea, kas teine ​​uus ekraan saabus halva lameda pistikuga või kui Apple pani midagi, mis peab sobima (näiteks kiip kuskil taustavalgus) kodunupuga, kuid ma vahetasin uue ekraani, vana metalli tagaplaat ja KÕIK TÖÖD OK :) aitäh Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 kõrval Oniyaki

Kuigi ülaltoodud meetod võib töötada, näib see üsna keeruline toiming ja see ei pruugi kõigile sobida.

Pärast kõigi nende sõnumite lugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

09.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 137

See on uuesti postitamine, kuid meil juhtus sama probleem täna. olime tänaseks parandanud probleemideta umbes 10–12 i7 ja 7 pluss telefoni, kuid sellel kodune nupp lakkas reageerimast (sõrmejälg töötas hästi). Pärast ekraanide vahetamist, doonoritelefonide proovimist jne ei midagi. Nii et varundasime telefoni, lasime selle DFU-režiimi ja tegime täieliku taastamise. Kodunupp tuli tagasi.

Uuendus (15.05.2017)

Ma postitasin varem, et meil on see probleem, tegin uuesti ühenduse langenud telefoni DFU-ga ja taastasin ja kõik korras. Sellest ajast alates on meil fikseeritud 50+ iphone 7 ja 7 plus mudelit ning pole ühtegi probleemi, arvan, et meie jaoks oli esimene varajane pakkide probleem, mis sarnanes 6-seeria haptilise tagasisidega probleemidele.

Kommentaarid:

Kuidas jõudsite dfu režiimi, kui kodunupp ei töötanud Peter?

13.04.2017 kõrval Logan

On utiliite, mis võivad telefonid DFU-režiimi sundida. Kasutan ühte oma poes kogu aeg remondiks. Selle nimi on RecBoot. Põhimõtteliselt ühendate telefoni arvutisse ja lasete RecBootil see DFU-režiimi sundida. Ülilihtne.

19.04.2017 kõrval Kapten Satchmo

iPhone 7 ei kasuta dfu režiimi minemiseks kodunuppe, see kasutab toite ja helitugevuse vähendamise nuppu

05.09.2017 kõrval austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 kõrval Tehnikadoktorid

See on imelik! Tegin DFU-d ja minu kodunupp ei tööta endiselt. Siiski sain selle asemel 'virtuaalse' kodunupu.

10.06.2019 kõrval kathwick2

Rep: 60,3k

Kas vahetasite algse kodunupu uue LCD-ekraani vastu?

Kommentaarid:

algne kodu nupp ei tööta uuel LCD-l, ainult vanal LCD-l

20.09.2016 kõrval Albert

Isegi 2 uue LCD jaoks?

20.09.2016 kõrval Tom Chai

Jah 2 uue LCD jaoks

20.09.2016 kõrval Albert

Huvitav. Nüüd vajame katsetamiseks rohkem proove, et saaksime probleemi kinnitada ja ehk leida lahenduse.

20.09.2016 kõrval Tom Chai

Sama olen huvitatud ka minust, pole leidnud kedagi, kes oleks edukalt ekraani muutnud, säilitades samal ajal kodunupu, et see normaalselt töötaks.

22.09.2016 kõrval Ben

Rep: 57,3k

Postitad siia, et saaksin sellel teemal püsida

Kommentaarid:

Minu järgmine punkt ->.

28.05.2018 kõrval Haavad

Rep: 73

See on pärast turuekraane, me näeme seda igal aastal uute iPhone'idega. Tootjatel on alati vaja midagi muuta. 5C-l olid halvad puuteprobleemid, 6-l olid kaadritõstmise probleemid, 6-l jõupuudutusega ja nüüd 7-ga on jälle järelturu jõu puudutus / taustvalgus.

Peaksime saama tarnijatelt vastuseid. Ja iFixiti ekraanid teevad sama, olen proovinud. Mul on töötanud vaid paar erinevatelt tarnijatelt pärit ekraani. See on praegu nagu nõel heinakuhjas.

Rep: 157

Pärast eile iPhone 7 kodunupu mittetöötamist (kuid kummalisel kombel asendusekraanil töötav puutetundlik ID töötas, olin täna iPhone 7-ga üsna ettevaatlik. Kasutasin telefoni tagakülje soojendamiseks kuumapüstolit (madal kuumus kuni metall on lihtsalt „soe“) ja ekraani servadel kerget kuumust, vältides kodunuppu. Kasutasin ekraani servade alla libisemiseks habemenuga, mitte rohkem kui 1/8 tolli. Ma ei katkestanud MIDAGI, aga kui telefoni testimiseks uuesti sisse lülitasin, ei kodunupp ega puutetunnus enam töötanud . Jällegi, kui pelgalt ekraani metallraamilt maha tõsta, on see puutumata originaalekraan ja kodu nupp, millest räägin. Samuti arvasin, et see võis olla minu kujutlusvõime, kuid oleksin võinud selga soojendades vanduda (ja telefon oli välja lülitatud). Tundsin, kuidas haptilise tagasiside mootor vibreeris, nagu oleks kodu nuppu puudutatud.

Värskendage 15 minutit hiljem: nii touchID kui ka kodunupp töötavad müügijärgsel asendusekraanil, seega eeldan, et remondis olid originaalse ekraani kodunupukaablid kahjustatud. Ma arvan, et see oli kuumus, isegi nii väike kui see oli - raseerija labasid ei saa kahjustada. Ma pole veel tagumist metallraami järelturu ekraanile paigaldanud. MÄRKUS: üks asi, mida tegin eilsest ebaõnnestunud remondist erinevalt, oli see, et seekord EI EEMALDANUD kodunupu siseküljel olevat pisikest kummirõngast, mis minu arvates oli mõeldud ainult veekindluse jaoks. Ma arvan, et see on selle uue kodunupu funktsionaalsuses ülioluline. Veendasin ka, et kodunupu metallist klamber oleks korralikult paigas (vasakpoolsel küljel olev plastist muhk oli täielikult klambri ümmarguse vahe sees) ja enne kolme kodu nööbi kruvi panemist olid veel kolm kruvi paigas. Samuti olen harjunud, et ma ei pane oma magnetkruvipadjale kodunuppu.

Lõplik värskendus: pärast seda, kui turuekraan on täielikult installitud ning touchID ja kodunupp töötavad endiselt korralikult.

Kommentaarid:

Aitäh .. see on huvitav .. kuna see osutab taas süüdlasele „kuumusele“. Nagu te kirjeldate, vältisite HB-d, mis näitas kuumapüstolit ainult külgedele, kuid see võib lihtsalt olla, et see võttis niikuinii natuke soojust. Olen sageli üllatunud, kui palju „rouge-soojust“ koguvad soovimatud esemed, näiteks metallitööriistad, mis asuvad näiteks kõrval või isegi lähedal. iPadid .. kus ma kasutan rohkem soojust kui mis tahes muu remont. Ekraani komplekti võttes kangutan selle alt lahti ja töötan siis pöidlaküünega ringi, tõstes raami eemale. See on palju kiirem ja korpuse jaoks 100% ohutu - pole kriimustusi - ei kuumus!

Oh, muide. Kui loete seda 'Gedit', siis ärge palun andke sellele tüübile miinust oma kogemuste jagamise eest, kuigi see ei pruugi olla 'lahendus', tee selleni on sageli sillutatud kogemustega ... aitäh!

07.03.2017 kõrval FIX4U.DK

Eile juhtus minuga see TÄPSELT sama asi. Ma ei tee remonti elamiseks, vaid lihtsalt pere ja lähedaste sõprade pärast. Ma teadsin, et iPhone 7 vajab kolmetiivalist draiverit, kuid ei teadnud, et see on 000. Avasin telefoni, kasutades äärtes VÄGA kerget kuumust ja kasutasin selleks sissemurdmiseks metallist pihustit. Sain kaablite eemaldamiseks kilbid eemaldada ja taipasin, et kruvipead olid mul otsale liiga väikesed. Jätkasin lihtsalt telefoni uuesti kokku panemist ja nüüd on kodunupp kasutu ning ka 3D Touch. Olin selle telefoniga äärmiselt ettevaatlik. Alustan alati, aga eriti siis, kui ma seda esimest korda teen. Kas jõuame järeldusele, et ka kõige kergem kuumus põhjustab seda probleemi kaudselt? See on hull. Mul on uus ekraan ja kui saan korralikud tööriistad, lähen edasi ja vahetan. Kas teil on ettepanekuid edasi liikuda?

06.08.2017 kõrval Jared Guthrie

Jared Guthrie ei, me ei jõua järeldusele, et kuumus tekitas kahjustusi. Järeldame, et sisestasite tööriista rohkem kui peaksite ja vigastasite kaableid või rebisite ekraane tõstes.

06.08.2017 kõrval Haavad

Kuumus pole kindlasti küsimus.

Olete oma tööriista abil kaablit kahjustanud enam kui tõenäoliselt, kuna nii 3D Touch kui ka kodunupp ei tööta, on see selge märk sellest, et kaabel on kahjustatud, kui mõlemad läbivad sama kaablit.

07.08.2017 kõrval Ged

Kuumusel ja / või füüsilisel kahjustamisel võib olla midagi pistmist, kuid kodunupu küsimus näib olevat üsna juhuslik. Mõned kasutajad on parandanud kümneid telefone järjest ilma probleemideta, samas kui teistel, kaasa arvatud minul, on kodus telefoni nupuga 4-5 telefoni järjest. Olen töötanud telefonidega professionaalselt üle kahe aastakümne ja olen telefonidega töötades ülimalt ettevaatlik (näiteks ocd), kuid tundub, et see probleem püsib viimasel ajal. Minu järeldus on see, et kahjustatud nupud ja paindekaablid on olulised, kuid igal juhul on raske täpset põhjust kindlaks teha.

Pärast kõigi nende sõnumite lugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

09.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 439

Kontrollige sisekaableid, kus kodunupp ühendub, ja veenduge, et kõik ühendused oleksid kindlad

Kommentaarid:

Tere,

Olen seda mitu korda testinud, kuid kodu nupp ei vasta, olen testinud kahe LCD-ga,

see töötab ainult originaalse LCD-ga, millega iPhone on kaasas olnud, see on tõesti imelik probleem.

19.09.2016 kõrval Albert

see peab olema algne kodunupp, et see toimiks. see on originaalekraanile ainulaadne, nii et puute-ID ei tööta ekraani asendamisel.

20.09.2016 kõrval reneholms

Saladus süveneb, kuna avalehe nupp on pärast ekraani vahetamist lakanud töötamast, JA lakkas töötamast ka pärast seda, kui ORIGINAL ekraan koos algse kodunupuga on tagasi pandud!

Pidage meeles, et olen remondi tegemisel olnud ülimalt ettevaatlik ja kontrollinud kõiki ühendusi ja paindekaablit 500 dollari suuruse mikroskoobiga, millel pole absoluutselt nähtavaid kahjustusi. Võin vaid järeldada, et kodunupp on lahtivõtmise käigus ja / või ekraani esialgse tilkkahjustuse käigus kuidagi sisemiselt kahjustatud.

Pärast kõigi nende sõnumite lugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

09.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 151

Tere kutid

Siin jagades minu kogemusi iPhone 7 ekraani remondiga:

Kuni eelmise nädalani olen teinud 7–8 LCD originaalset Foxconni komplekti (ja ühe renoveeritud komplekti), ilma et oleks vaja ühtegi kodunuppu või muid probleeme.

kenmore seibi mudeli 110 kaane lüliti

Kõigi nende jaoks olen ma uuesti kasutanud HB / Touch klahvi ja kõiki muid „väikeseid osi”, viies need pragunenud ekraanidelt üle. Ma ei ole tagumist plaati HB võtmepikendusjuhtmega liigutanud,

Ma kasutasin LCD-metallist tagaplaadi alumises osas VÄGA vähe soojust, et kleepaine saaks LCD / Touch paindest lahti lasta. Soojust on vaja väga vähe, kuna materjal on õhuke ja kuumeneb kiiresti. Parem kanda väike kogus soojust kui tõmmata paindekaableid.

AGA mu õnneseeria lõppes ootamatult ... Sellel, mille ma eelmisel nädalal poest sain, oli ekraan katki ja HB klaasikettal väike mõra. HB oli / on surnud .. (ka enne ekraani asendamist, mille klient mulle unustas öelda). Niisiis, pole klõpsu / puudutust.

See kukutati kõnniteele, 'rinna kõrguselt', ja telefon on nüüd kasutu ning ma ei saa oma klienti aidata, tänu sellele Apple'i alatu / lapselikule ehituspoliitikale ja kuna ta selle maha viskas, pole tal ka garantiid .

Tulemuseks on üks naeruväärselt kallis „Jet Black - 256GB” - kõigest KUU vana ja valmis vanarauaks.

Mind hämmastab see, et Apple viitsib isegi aega ja raha kulutada teadlikult vaeva ja pahandusi tekitades omaenda klientidele ja hiljem ka meie 'remondituttidele'. Nad teenivad miljardeid, nii et ma tõesti ei saa sellest aru. See võib osutuda veelgi suuremaks tüütuseks kui 'Error 53', kui nad seda kuidagi ei paranda, hilisemates IOS-ides.

Ma tegelikult loodan, et sellele on veel üks seletus, kuid isegi pärast tõsist spekuleerimist ei saa ma ikkagi aru, miks tuleb HB-d loogikaplaatidega siduda? Mõni intelligentne ppl üritas selgitada, et 'see on üles ehitatud nii, et muuta puute-ID funktsiooni ümber töötamine raskemaks'. Kuid miks peaks konkreetse lugeja sidumine tahvliga seda veelgi raskendama. Teil on ainult umbes viis katset, kuni iPhone nõuab pääsukoodi niikuinii. Lisaks eeldan, et seadistamise ajal loetud „sõrmejälgede andmed“ salvestatakse loogikaplaadile .. EI MÕJU paindel olevale IC-le ja seega pole kogu sidumisideel mingit mõtet .. minu jaoks mitte.

Selle kõige, lisaks puuduva minipistiku, väljaulatuva kaameraobjektiivi, ebamugavalt asetatud unerežiimi klahvi, monopoli (ja veel mõne tüütu) tulemusena olen otsustanud, et minu enda järgmine telefon on koos kaubamärgiga, mille nime lõpus on 'i' ... mitte alguses!

Kommentaarid:

See pole lahendus, see on pigem ropendamine.

28.02.2017 kõrval Ged

Ja kodunupp oli eelnevalt katki, nagu mainisite, seetõttu pole sellel remondiga midagi pistmist.

28.02.2017 kõrval Ged

HB to board link peab olema krüptitud, et veenduda, et pahatahtliku riistvara või tarkvara häkkimine ei suuda andmeid lugeda. Kuid Apple valis keeruka, turvalise, kuid asendatava avaliku võtme seadistuse asemel lihtsa staatilise sümmeetrilise võtme krüptimise.

Nende perspektiivis suudame „me” seda parandada, nii et see on remonditav. 'Meid ei huvita, mida kolmanda osapoole kutid teevad.

28.02.2017 kõrval Tom Chai

Aitäh Tom .., et ehituskonstruktsioonile veidi mõtet lisanud. Ma ei mõelnud sellele .. aga tõsiselt. Kas keegi prooviks kunagi varastada sõrmejälgede andmeid ..? Mul on seda raske ette kujutada, aga loomulikult .. VÕIMALUS on olemas ja kui õunte 'hullumeelne üliturvalisuse tase' tahavad nad seda lihtsalt blokeerida .. -)

03.03.2017 kõrval FIX4U.DK

@Ged:

Jah, ma olin tol ajal pettunud .. ja ma ei kuulutanud kunagi kirjutatut lahendusena. Kirjutasin isegi kõige esimeses reas, et jagan oma kogemusi, ilmselgelt seoses lahtivõtmisega, vältides HB pikenduspõlve kahjustamist .. Püüdes seeläbi teisi kasutajaid aidata ... nii et suur tänu miinuse eest ... Ma muidugi eksisin, väärisin miinust ja austan teid tõesti, et te mind nii sirgeks seadsite.

03.03.2017 kõrval FIX4U.DK

Rep: 13

Remondin iPhone 7 plus'i ja muutsin ekraani, kuna originaal oli katki, hoides alles kõik muud originaalosad, nagu ülemine kaamera / kõlar ja kodunupp, leidsin, et kui emaplaadiga ühendatud ülemine kaamera / kõlar on ühendatud, lakkab kodunupp töötamast ja ekraanil on umbes 5–10 sekundiline viivitus, kui ülemine kaamera / kõlar on lahti ühendatud, töötab kõik ilma viivituseta täiesti hästi ja saan kodunuppu täiesti kenasti kasutada, olen seda proovinud algse katkise ekraani ja sama probleemiga juhtub sellega, kuigi see töötas varem hästi (digiteerija oli lihtsalt halvasti mõranenud), olen ka nüüd asendanud kodunupu ja kaamera / kõlari uute osadega ning mul on endiselt sama probleem.

ma arvan, et see on midagi pistmist telefoni riistvaraga, kuid pole kindel, palun aidake.

Kommentaarid:

Mul on sama probleem, kas leiate lahenduse ???

03.07.2017 kõrval joseang860724

Pärast paari vaatlemist leidsin probleemi ja lahenduse, oli kaamera paindekaabli asend, peate ühendama painde kaabli allapoole, kui ühendate kaabli teises asendis, on kodu nupp lõpeta töötamine...

03.07.2017 kõrval joseang860724

Minu kogemuse järgi on tõsi, et ülemine kaamera / kõlari paindekaabel tuleb ühendada, vastasel juhul töötab kodunupp valesti. Pärast kõigi nende sõnumite läbilugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

09.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1,4k

IPhone 7 nupp Avaleht ei tööta, kui asendate uue ekraani. Kui teie ekraan on katki ja soovite, et nupp Avaleht töötaks, saatke oma iPhone Apple'i poodi.

Kommentaarid:

Pole tõsi ... peate vana HB (hoolikalt!) Uuele ekraanile eemaldama. Lihtne uurige mu sõber :)

08.09.2017 kõrval Wes

mis on HB?

26.08.2017 kõrval sultan 393

HB tähendab kodu nuppu

27.08.2017 kõrval Kaye

Rep: 49

Tegelikult oli mul sama teema. Püüdsin Kodu intensiivsust, muutis kodunupu klõpsamise kiirust ja kasutab selle probleemi alistamiseks abivahendit AssistiveTouch. Ja see tõesti töötas minu jaoks.

Kommentaarid:

@Angela Derkel

05.05.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 13

Võin kinnitada vähemalt selles ühes juhtumis, et iph 7 proxi anduri asendamine tõi kodunupu täielikult tagasi.

Rep: 13

Värskendus - mul oli sama HB probleem - fikseerisin oma iPhone7 ekraani koos iFixiti ekraaniga (mitte odav), taaskasutasin oma HB-d ja oma vana kaamera / kõlari komplekti. Puute ID töötas, kuid nupp ei reageerinud. Kruvi eemaldamine nupu tagant ei olnud lahendus. Ma käisin DFU-st läbi ja see, mis mulle andis, oli 'virtuaalne' HB, mis kuvatakse minu ekraanil kummitusnupuna. Minu puutetund ID avab avaekraani ja kui tahan rakendusest selle juurde naasta, puudutan vaid virtuaalset nuppu. See on imelik töö, kuid töötab.

Kommentaarid:

Ja virtuaalse kodunupu kasutamise veelgi lihtsamaks muutmiseks minge menüüsse Seaded> Üldine> Juurdepääsetavus> Abistava puutetundlikkuse> Kohanda, seejärel vajutage kõigi funktsioonide kustutamiseks kümme korda klahvi '-', vajutage lõpuks nuppu '+' ja lisage ainult HOME-nupp. Nii toimib ekraanil kuvatav avaleht nupp täpselt nagu riistvaranupp ilma igasuguse täiendava segaduseta. )

10.08.2019 kõrval billa.4 sina

Tore variant, ei teadnud seda, aitäh värskenduse eest

18.05.2020 kõrval Adam Maytrot

Aitäh, et olete mulle raha kokku hoidnud

02.06.2020 kõrval Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

TERE:

Minu puhul oli eesmine kaamera / kõlar / andur paindunud. Pärast muutmist paindlik töötab kodunupp edukalt.

Kommentaarid:

Seda seetõttu, et nad tulid välja uute järelturu nuppudega iPhone7 ja 8 jaoks, mis taastavad ainult kodufunktsiooni, kuid mitte sõrmejäljeandurit (kuna see on krüptitud). See on parem kui mitte midagi. )

Nendest uutest nuppudest ostes on see kas kirjelduses või hind on kõrgem kui 10 dollarit nupu kohta. Vanad odavad 3 dollari ringis ei tööta.

05.03.2020 kõrval billa.4 sina

Pärast muutmise paindlikkust töötab kodunupp edukalt.

Tänan, mul on sama probleem

29.04.2014 kõrval Mikolaj Lukanovic

Kas teil on mõni juhend, kuidas paindlikkust muuta?

14.05.2020 kõrval Sander Imadlin

Rep: 439

Proovige vahetada kodunupu lingi kaabel, kasutades uuel ekraanil olevat originaali. See on LCD ekraanil vehkimise all

Kommentaarid:

Kas teate juba, kas see lahendas selle?

26.10.2016 kõrval Gerroe

Ma arvasin, et märkasin seda pärast ekraani lahtiühendamist ja pistmist kodupõhja tagasi ei töötanud enam, mul oli töötav iPhone 7, mis ei lõhenenud, kui pea ja võtsin ekraani välja ja tõepoolest selle teises ja kodupudel oli ei tööta teises telefonis, millel on teistsugune kokkupanek ja kodupõhi I, ja võtsin selle välja ja asetage oma algsesse iPhone'i ja orginAl ekraanile, kuid kodu põhi ei tööta enam mõlemas telefonis, mida teha, mida see võiks remondina tähendada pood

29.12.2016 kõrval Hector Batista

Paindekaabli probleem oli tagasi 2016/2017 madala kvaliteediga renoveerimisekraanidega. Tänapäeval on seda sorteeritud vähem. Selle probleemi vältimiseks ärge ostke odavaid eelarvekuvaid (20–30 dollarit), vaid hankige head asjad (40–50 dollarit). )

30.08.2018 kõrval billa.4 sina

Tänan teid kommentaari eest. Ma arvan, et see aitab mul telefoniga seotud probleemi lahendada

04.05.2020 kõrval Zimbebabw Armete

Rep: 49

Keegi proovib seda, varundage iPhone 7, varundage ekraan järelturu ekraaniga, sulgege see ja pange see DFU-režiimi, laske sellel ise pühkida, seejärel taastage see DFU-režiimis. lihtsalt huvitatud sellest, kas see asendab püsivara ja aktsepteerib uue ekraani ja HB originaalina. Teeksin seda, kuid mul pole testimiseks iPhone 7-d.

Kommentaarid:

Ei, see pole nii. HB tuleb lähtestada hooldustarkvara abil, kõik kasutaja tasemel toimingud lihtsalt keelduvad töötamast. See on tõestatud lugematu arv kordi, nii et ärge raisake aega ja raha.

18.12.2016 kõrval Tom Chai

Ja jälle!!! Lisama. Ma arvan, et telefoni DFU-režiimi viimiseks on vaja HB-d. Nii et pärast HB vahetamist ei tööta enam, mis tähendab, et u ei saa uuesti DFU-sse siseneda. See on tõsine. Ärge raisake oma aega nagu @tomchai ütles eespool.

25.12.2016 kõrval Abdul Galib |

IPhone 7-s hoides kodunuppu all hoides lähtestamiseks hoidke all helitugevuse vähendamise nuppu, nii et arvate, et peaksite saama iPhone'i DFU-sse panna sama meetodi abil, pole proovinud, vaid arvate, et see töötab.

26.12.2016 kõrval DC LifeTech

Ma pole kuulnud, et see töötaks. Aga kui me ei tea, peaksime vähemalt proovima. See võib olla viis, kuidas Apple on proovinud meid (remondimehi) nende telefonidega töötamisest lukustada. Nagu viga 53

26.12.2016 kõrval iMedic

Jah, see kahjuks ei toimi, telefon taaskäivitub uuesti ja selleks on vaja täpselt samu osi.

29.12.2016 kõrval MARIAN IGNAR

Rep: 1

Kas keegi on leidnud usaldusväärse töökoha või saab kontrollida, kas asendusekraanid ei tööta? Saan ikka vastuolulisi teateid. Mõni ütleb, et nupp, mis ei tööta, on lihtsalt halb remont, teised ütlevad, et Apple on jälle vastik.

Kommentaarid:

Tundub, et see on kõik ülaltoodud ... kui kodu nupp või selle paindekaabel on katki, siis on see täielikult tulistatud, viies selle Apple'i poodi asendamiseks.

Teisest küljest võivad selle põhjuseks olla ka kodunupu pikendusega paindekaabel, mis jookseb läbi LCD tagakülje, ja / või kahjustatud kaamera / kõlari paindekaabel peal. Nii et enne Apple'i poodi pöördumist kontrollige kindlasti kõiki neid.

Pärast paljude ettepanekute läbilugemist tundus siin minu jaoks huvitav. Madal ja ennäe, see lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

10.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1

Lahendas selle. Mul oli see probleem hiljuti iPhone 7 Plus'is. Esimest korda vahetasin ekraani suurepäraselt. Siis märkasin, et andur, mis helistades ekraani välja lülitab, ei tööta.

Telefoni teistkordsel avamisel, kui selle uuesti kokku panin, sain teate kodunupu kohta, mis võib vajada hooldust. Ka telefon oli äärmiselt aeglane. Eesmine kaamera ei töötanud ega ka andur. Paljud rakendused lakkasid töötamast.

Oma elektronparandusmikroskoobiga suutsin tuvastada emaplaadi probleemi. Vahetasin väikesed kiibid välja ja kõik töötas hästi. See andis mulle paar tundi peavalu ja küüliku auku.

See probleem on enamasti tingitud defektsest ekraanist, kuid mõnikord võib see olla ka emaplaat.

Oman ja pidan väikest remonditöökoda Rootsis.

Kommentaarid:

Hea töö, Tony, kahjuks pole enamikul üksikisikutel või isegi poodidel pardal vajaliku varustuse plaaditaseme mikroparanduste tegemiseks.

Selle põhjuseks võib olla ka kodunupu pikenduskaabel, mis jookseb läbi LCD tagakülje, ja / või kahjustatud kaamera / kõlari paindekaabel peal. Nii et enne Apple'i poodi pöördumist kontrollige kindlasti kõiki neid.

Pärast paljude ettepanekute läbilugemist tundus siin minu jaoks huvitav. Madal ja ennäe, see lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

10.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1

See on midagi muud, muud asjad käivad. Meil on pidevalt probleeme, et pidime oma poes iPhone 7 parandamise lõpetama. Mängisin täna oma isiku iPhone 7-ga. Avasin telefoni 140 kraadi ja midagi muud tegemata panin selle tagasi ja kodunupp lõpetas reageerimise. See loeb mu sõrmejälge, kuid pole klikki.

Kommentaarid:

Olen parandanud paljusid iPhone 7 ja 7 plus-sid ning mul pole probleeme olnud.

Kui kodunupp ei reageerinud pärast selle avamist, olete telefoni paremal küljel asuva kaabli rikkunud.

Või kasutate liiga palju soojust, kodunupu painutamisel on väike kiip, kui see on kahjustatud, töötab Touch ID endiselt, kuid tavaline kodunupu funktsioon ei toimi, see tuleb asendada, uuesti palli panna või ehk töötab isegi tagasivool.

See on midagi, mida teete siiski.

29.07.2017 kõrval Ged

Tegin täna vist 2 7 pluss, võtsin sellega aega. Tuli välja tõeliselt hea.

Ma arvan, et ma pean lihtsalt olema tõeline ettevaatlik

29.07.2017 kõrval ABDULLAH FARRUKH

Selle Apple tarkvara. Tegid kõik ettepanekud, esmaklassilise ekraani, toitetsükli, taastamise, taaskasutatud tehase lintkaabli, muud ekraanid jne. Lubas seda uuendada versioonilt 10.3.2 versioonile 10.3.3 ja voila! See kõik töötab.

Soovitus: Ärge lubage telefonil toide töötada, kui riistvara on lahti ühendatud, ja hoidke algset nuppu Kodu. Riistvara oli korras. Tundub, et telefon tajus, et see avati ja / või riistvara vahetati ning läks pilku. Kahtlemata väidab Apple, et see on turvaküsimus, tõenäoliselt remondi turvalisus $$$$.

01.08.2017 kõrval Tom H

Mul oli sama pettumus 5 iPhone 7 järjest, samal ajal kui kasutasin kallid 50-dollarised OEM-ekraanid.

Pärast paljusid uuringuid olen kokku puutunud ühe ettepanekuga, mis tundus mulle huvitav. Madal ja ennäe, see lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

14.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 85

Minu kogemus selles osas on kahekordne ... kas purustate HB või on ekraani paindumine vigane. Sadadest ive tehtud on see ainult kaks probleemi ive nähtud. Ma arvasin, et mul on ühel viimasest remondist purunenud HB, proovisin 5 erinevat ekraani ja loobusin. Selgub, et mul oli halb partii mitte-OEM-ekraane, millel oli vigane paindlikkus (tõsine halb õnn seal!).

Lihtsalt olge HB eemaldamisega ettevaatlik (õrnalt pisut paremale ülespoole, kuid iso spray ja mängukaart üles ja tuleb kena välja, olge u10 ic-kiibi (HB keskel asuva suure ic) ümber õrn, seda saab asendada, kuid vajate skillzit!

Hankige kvaliteetsed ekraanid, ma tean, et inimestele meeldib kasumit maksimeerida, kui ekraanidel odavamalt müüa, kuid see pole iP7 jaoks seda väärt, nagu see on, lõpuks liigutate HB-d ainult rohkem ja see tekitab niigi nõrga kaabli puhul täiendavat stressi. Oleme nüüdsest renoveeritud originaalsetes LCD-ekraanides ja nende tulemused on suurepärased - umbes 95% kõigist ekraanidest töötab ideaalselt.

Ma ei ole näinud mingeid probleeme ega SW-ga või lihtsalt nende avamisega, IMO on need lihtsalt halva remondi müüdid.

Kommentaarid:

+1. Kui iPhone ei tööta pärast ekraani vahetamist korrektselt, on kodunupp kahjustatud, kuna kaabli eemaldamise ajal on pinge. VÕI on teie ekraanil halb paind. Samuti lülitage iPhone hooldamise ajal välja!

15.10.2017 kõrval Richard Rosenberger

Rep: 1

Murdis mu i7 ekraani. Avasin ekraani ja sain aru, et see oli palju rohkem vaeva kui teised iphone-id. Panin ekraani uuesti alla. Nüüd nupp Kodu ei lähtestata.

Kas teil on ettepanekuid?

Rep: 1

Küsimus on selles, et i7 pärast turu avalehe nuppu ei saa töötada, vähemalt minu jaoks proovisin paar neist, kuid ei õnnestunud.

Kommentaarid:

Küsimus on selles, et i7 jaoks ei saa pärast turu avalikke nuppe töötada, vähemalt minu jaoks proovisin neist mõnda ja mitte midagi.

24.08.2017 kõrval Omar

LG stylo 2 wifi ei lülitu sisse

Rep: 23

ma asendan oma ekraani, nupp Avaleht töötab, kuid Touch ID skannib seda, et see kõik ei tööta, kas on vihjeid?

Rep: 1

Tere, ma olen vahetanud ip6 täieliku ümberehituse uue tagumise korpuse jaoks, jälitades kõiki linte, mis on algsest Apple'i ekraanist metallplaadi all üle viidud, ja algne kodunupp nihutatud. HB töötab, kuid ei tunne sõrmeprinteri skannerit ära. Mul kästi võtta väike kandiline plaat pistiku all, mille HB-pistik ühendab ekraaniga, on see ekraanilindi all. Kas see on tõsi? Olen iOS-i värskendanud, kuid pole ülekaalukat. Mul pole selle vastu ausalt öeldes viha, sest telefoni avamiseks võin ikkagi sisestada neljakohalise pääsukoodi. Mõtlen oma IP7-le sama värskenduse saamiseks sinise või punase tagaajamise poole, kuid pärast seda lugedes kõiki postitusi, on mul väsinud, et avanen ip7 nüüd igaks juhuks, kui HB enam üldse ei tööta. see on lihtsalt nii, et mu telefon on erinev, mitte kahjustuste tõttu. igasugune teave selle värskenduse kohta, nii et mul on üks kord töökorras HB ja mida jälgida.

Uuendus (01.05.2018)

.

Rep: 23

Lihtsalt värskendage või taastage iOS-i.

See on minu jaoks abi.

Rep: 1

KODUNUPU LAHENDUS !!

Mul oli sama kodunupu probleem nagu paljudel teist, 5 iPhone 7-ga järjest, kasutades samal ajal kallist 50-dollarist OEM-ekraani.

Pärast paljusid uuringuid olen kokku puutunud ühe ettepanekuga, mis tundus mulle huvitav. Madal ja ennäe, see lahendus on tegelikult töötanud !! Olen lihtsalt lahti keeranud kodunupu tagakülje kruvi, mis hoiab seda metallklambri juures, taaskäivitanud telefoni ja kodunupp on täiuslikult tööle hakanud.

Kõik ainepunktid lähevad:

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

Mis on täiesti mõistlik, kuna puutetundliku anduri kerge kõverdamine võib põhjustada selle tõrke, tekitades kõik kardetud puuteprobleemid. Nüüd võivad olla ka muud põhjused, näiteks odav / madala kvaliteediga asendusekraan (ärge olge odaviskaja! Lol), katkine lint või rikutud tarkvara, mida saab kõik üsna hõlpsalt lahendada, kuid kodunupu kruvide lõdvendamine peaks olema proovisin kõigepealt. :)

Kommentaarid:

Pole probleemi, ja usaldage mind, isegi selle tehnoloogia jaoks alates 1999. aastast olin ma sellest probleemist üsna pikka aega kängus. Tundub, et selle põhjuseks võib olla katkine lint (nii ülemine kui ka alumine andur) või lihtsalt puutetundliku anduri kruvi liiga tihe, häirides selle normaalset tööd. Ja põhjus, miks sünkroonimine koos põhiplaadiga sünkroonitakse, on minust kaugemal, ma arvan, et see on lihtsalt rumal ja monopoolne. See pole nii, et keegi jootab juhtmeid, et teie sõrmejälge varastada. lol

31.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 13

Oli see probleem katkise iphone 7 pluss ostsin kahjustatud ekraaniga. Telefon töötas täiuslikult koos pragunenud ekraaniga, sealhulgas avanupu ja puute-ID-ga, aga kui ma asendasin koopiaekraaniga, ei suutnud kodunupp ja puute-ID mõlemad töötada, nii et ma panin osad tagasi vanale algsele ekraanile ja mõlemad töötasid . Ostsin siis originaalse renoveeritud LCD erinevast osade poest ja nii kodu nupp kui ka puutetunnus töötasid.

See on seotud riistvaraga .. iphone 7 / 7plus jaoks soovitan odava koopia asemel kasutada kõrgema klassi LCD-d. Ka see probleem võib ilmneda juhul, kui olete kodunupu enda suhtes liiga karm, nii et enne algsest LCD-st eemaldamist soojendage seda kindlasti.

Kommentaarid:

Mul oli sama kodunupuprobleem nagu paljudel teist, viis iPhone 7-d järjest, kui kasutate kallis 50-dollariseid OEM-ekraane, kuid see polnud tegelik põhjus.

Pärast paljusid uuringuid olen kokku puutunud ühe ettepanekuga, mis tundus mulle huvitav. Madal ja ennäe, see lahendus on tegelikult töötanud !! Olen lihtsalt lahti keeranud kodunupu tagakülje kruvi, mis hoiab seda metallklambri juures, taaskäivitanud telefoni ja kodunupp on täiuslikult tööle hakanud.

Kõik ainepunktid lähevad:

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi neid kõiki parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

Mis on täiesti mõistlik, kuna puutetundliku anduri kerge kõverdamine võib põhjustada selle tõrke, tekitades kõik kardetud puuteprobleemid.

Nüüd võivad olla ka muud põhjused, nagu odav / madala kvaliteediga asendusekraan, katkine lint või rikutud tarkvara, mida saab kõik üsna hõlpsalt lahendada, kuid kõigepealt tuleks proovida kodunupu kruvide lõdvendamist. :)

31.03.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1

*** LÕPUKS PÕHJUSLIKU ANDURI VÄLJASTAMISE LAHENDUS !! ***

Poisid, mul oli sama pettumus viie erineva iPhone 7 puhul, samal ajal kui kasutasin kallist 50 dollari suurust OEM-ekraani, nii et probleemi ei tekita alati ekraan.

Pärast kõigi nende sõnumite lugemist on siin paar huvitavat, mida proovida. Madal ja ennäe, teine ​​lahendus on tegelikult töötanud !! Olen selle ühe kruvi täielikult eemaldanud, telefoni taaskäivitanud ja kodunupp hakkas suurepäraselt tööle.

27.06.2017 autor sam

Proovige asendada ülemine kaamera / kõlari / lähedussensori paindekaabel uuega ja kõik peaks jälle hästi toimima. See näib olevat defektne, kui see põhjustab telefoni ühendamisel ühenduse toimimist. Saate selle asendada uuega ja peaksite kõik parandama.

31.05.2017 ekraanikuva järgi

Keerasin kodunupu keskosa taga oleva kruvi lahti (hoides seda metallist klambri külge) ja see töötab nüüd võluväel. See ei pruugi paljusid neist parandada, kuid minu jaoks see õnnestus. Ma lihtsalt pingutasin seda kruvi tihedalt kinni, aga pidi olema liiga liibuv.

Mis on täiesti mõistlik, kuna puutetundliku anduri kerge kõverdamine võib põhjustada selle tõrke, tekitades kõik kardetud puuteprobleemid.

Samuti tuleb ühendada ülemine kaamera / kõlari paindekaabel, vastasel juhul töötab kodunupp valesti.

Kokkuvõtteks võib öelda, et kasutage ainult kvaliteetseid ekraane (ärge olge odaviskaja! Lol) ja ärge pingutage puutetundliku anduri tagaküljel asuvat ühte kruvi. Mis on täiesti mõistlik, kuna puutetundliku anduri kerge kõverdamine võib põhjustada selle tõrke, tekitades kõik kardetud puuteprobleemid.

Kommentaarid:

@Anwar Zakir

18.04.2018 kõrval billa.4 sina

@Baladeva Ratna

05.05.2018 kõrval billa.4 sina

Jah, ostke alati parima kvaliteediga osi ...

21.05.2018 kõrval Flica Hussey

Märkus. Kui teil on remonditöökoda, ärge kartke küsida oma osade ja teenuste keldrihinna asemel soodsat hinda. Hea kvaliteetse ekraani abil saate kindlalt pakkuda üheaastast garantiid, samal ajal kui teine ​​tänaval olev mees oma odavate nõmedate ekraanidega ei saa või muidu puruneb see aja jooksul. Enamik kliente mäletab, kui neil on häid osi ja teenuseid)

14.08.2018 kõrval billa.4 sina

@ Alex Sander

Hästi öeldes, Alex, paljud 'odavad' tagasimakstud kauplused kasutavad prügiosi ja nad ei saa aru, et see maksab neile pikemas perspektiivis rohkem, ostes siis hea kvaliteediga. Isegi kui tarnija vahetab selle, maksab selle pakkimiseks, märkme kirjutamiseks, saatmiseks, jälgimiseks, ootamiseks kuluv aeg ja vaev rohkem.

Iga päev tuleb minu poodi klient, kes on täiesti vastik kaubanduskeskuse remondist ja teeb sellist jama. Ma arvan, et neile halb, mulle hea. )

31.08.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1

Niisiis, ma ostan katkise ekraani ja kodunupuga iphone 7, milliseid tööriistu ja osi ma pean ostma? Kas keegi võib mind aidata?

Kommentaarid:

See on selline küsimus: 'Ostsin just auto, mis oli kokkupõrkes, milliseid osi ja tööriistu mul on vaja selle parandamiseks?' Kindlasti ei mõtleks ma isegi avariise auto remondist, nii et selle märkuse juurde võtate ilmselt parem, kui viite selle kohalikku professionaalsesse telefonipoodi. Mõnikord on see väljakutse isegi proffidele, kes on seda aastaid teinud, rääkimata sellest, et keegi küsib, milliseid osi ja tööriistu oleks vaja. See tõesti ei maksa nii palju (vähem kui sada) ja säästab tonni peavalu. Lihtsalt soovitus, teete mida iganes soovite.

10.09.2018 kõrval billa.4 sina

Rep: 1

Ma arvan, et see on uus nupu Iphone 7 uus lahendus

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

minu i telefon 7 pluss kodu võti ei tööta pärast ekraan asendamine kuidas neid probleeme lahendada

Rep: 325

Kas uue ekraani kodunupu paind ei tööta - või on ka ise nupus olev kaabel kahjustatud. Kui see on ekraani paind - kasutage muud ekraani, kui see on kodunupu paindes olev rebenemine, on probleem. Ainult õun saab asendada iPhone 7/8 kodunuppe. Kuid hiljuti on 'leiutatud' lahendus, mis ümbritseb õuna. Võite osta uue laadimiskomplekti, kus on uus kodunupp, mis möödub käivitamisel riistvarakontrollist ja paneb teid telefoni kasutama. Kuid ilma puutetundeta ja mõnel juhul ei tööta välguport ka peakomplektidega .. :)

Rep: 1

Niisiis, värskendage ... mu tütar viskas oma iPhone 7Plusi maha ja ekraan purunes. Asendasin selle ekraani asenduskomplektiga ühest, mis asendas kõike, välja arvatud kodu nupp. Funktsionaalsus ega sõrmejälgede skannimine ei töötanud. Võtsin selle lahti ja kontrollisin ühendusi mitu korda tulutult. Umbes kolm nädalat hiljem viskas ta selle uuesti maha ja peksis maha ning mu enesekindlus purustas. Ma viisin selle kaubanduskeskusesse remondikioski juurde ja nad asendasid ekraani ja kõik töötab nüüd? Nii et pole päris kindel, mis selle parandas või miks see varem ei töötanud.

Kommentaarid:

ausalt öeldes oli see tõenäoliselt teie kasutatud ekraan. töötan remondikeskuses ja nädalas käime läbi umbes sada. juhuslikult on meil uhiuued ekraanid, mis kas ei tunne kodunuppu ära või põhjustab seadme alglaadimise. kinnitame, testides sama ekraani teistes seadmetes. vahetage ekraan teise ekraaniga välja ja see töötab hästi. meie teooria on see, et see on kaabel, mis läheb kodunupu pistikust loogikaplaadini. võib-olla kink või lihtsalt halb lint. Mõlemal juhul juhtub see sageli mitmel ekraanitootjal. id otsin tagasimakset ekraanilt, mida proovisite algselt, kui see oleksin mina.

04.04.2019 kõrval Chris k

Rep: 1

Tere, kõik, ma tunnen seda valu ka ** läbi ... vahetasin mõned päevad tagasi katkise ekraani mitte nii hea uuega ja katsetasin seda (kahjuks ilma kodunuppu kohe installimata), et näha, kas see töötab. Kui nägin, et see töötab, installisin kodunupu uuele ekraanile, püüdes olla võimalikult leebe ja telefon andis mulle puutetunde veateate. Nii et panin avakuva nupu katkisele ekraanile tagasi, kuid leidsin imeliku käitumise: puuteekraan ei reageerinud (ja kodunupp ei töötanud enam). Pärast mõningaid katseid märkasin, et kui parempoolne ekraanipistik on ühendatud, siis puutetundlik ekraan ei reageeri, ilma kodu nupu ühendamiseta või ilma. Kui ühendatud on ainult vasaku ekraani pistik, töötab puutetundlik ekraan, kuid mitte kodunupp. Uuel ekraanil töötab puutetundlik ekraan selle asemel, et kõik kaks pistikut oleks ühendatud, kuid kodunupp ei tööta. Kas keegi teist on midagi sellist kogenud? Aitäh!

Kommentaarid:

Võin teiega nõustuda, sama juhtus minuga ka kaks päeva tagasi - (kurb nägu)

20.05.2020 kõrval Jerry Mindful

Albert